Subject: Arvamus raamatupidamisseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Guido Viik"
Cc: "Kadri Pungas" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 13:43:40 +0200

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
15.01.2024 kirja nr 6.1-1/6 „Arvamus raamatupidamisseaduse muutmise
seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee